Agristo in de prijzen op Corporate Media & TV Awards
Zilver voor de Potatoholics. Agristo wint in Cannes
De filmpjes van de Potatoholics werden op de Cannes Corporate Media & TV Awards bekroond in de categorie Human Resources.
Potatoholics
Voor de videocampagne van de Potatoholics, die ook in Cannes werd opgemerkt, mocht Agristo een zilveren dolfijn ontvangen. De Potatoholics werden begin februari gelanceerd om nieuwe werknemers aan te trekken. Anneke Vanfleteren, Marketing Manager Agristo: “Samen met D-artagnan riepen we voor deze rekruteringscampagne de ‘Potatoholics’ tot leven: mensen die echt hélemaal weg zijn van aardappelen. Ze staan ermee op, gaan ermee slapen en staan zelfs ’s nachts op om de restjes binnen te spelen. We laten hen in de ludieke video’s aan het woord en bieden hen de enige oplossing: aan de slag gaan bij Agristo.” Met de Potatoholics combineert Agristo een creatief verhaal met een sterke on- en offline marketingcampagne.
De Cannes corporate media & TV Awards worden jaarlijks georganiseerd. Tijdens deze 9de editie werden meer dan 1000 inzendingen uit 47 landen door een jury van experten geëvalueerd.
Jobdagen
Op 13 en 20 oktober organiseert Agristo opnieuw jobdagen. Op 13 oktober kan je terecht in Wielsbeke, op 20 oktober in Nazareth. De vacatures vind je op jobs.agristo.com
De campagne kwam tot stand in samenwerking met Clementine Productions uit Roeselare. Ook Stad Roeselare mocht een zilveren dolfijn ontvangen in de categorie Toerisme, voor de spot #VANRSL.
FVW / Bron: Agristo
Reacties
Agristo in de prijzen op Corporate Media & TV Awards — Geen reacties